lördag 6 juni 2015

A day in hell .... Men mysig kväll

Idag har jag, Lurre, Sanna och syrran gjort Ullared ..... 
Fy fan säger jag bara..... Det brukar/är alltid bra och kul annars ,,,, men absolut inte idag... Miljoner med folk, gallskrikande ungar som man vill vrida nacken av och bara skrika HÅLL KÄFTEN UNGJÄVEL!!!! Snorkiga små rackare , stressade människor som kör över ens hälsenor - wtf bitches!!!! 
Föräldrar som lullar runder och nonchalerad sitt tjuriga trotsiga barn,,,,, bebisar som kolikskriker,,,, folk från olika världsdelar är överallt och ingenstans,,, folk trängs ,,,,,kära par gick och grovhånglade och planera sina liv,, 
inget andningshål nån stans.... Vart jag än ställde mig kom de folk och skulle titta på just DEN saken jag stod vid....heeeeeeeeeelt sjukt......
Jag dog nästan..... Har aldrig hänt.... Jag hade mördarblicken, bitchblicken, förtvivlanblicken inne på en och samma gång..... Såg ut som ett vrak vid kassorna när övriga mötte upp mig....
Vagnen var knökfull .... Men Innan kassorna öste jag ur 2/3 av innehållet... Fick panik,,,palla inte ...... Och samtidigt vet jag att jag har en budget,,,,,, budgeten sprack så in i helvete...... I morgon blir det ett bankrån .... Har hört på omvägar att skattepengarna börjar delas ut från 9 juni... Gaaaagh, varför inte den 5e.... Eller varför inte 1 juni helt enkelt... Vad är problemet?? Nästa sommar ska denna semester planeras lite bättre ;) 

Ska droppa sonen i Falkenberg i morgonbitti då han ska till tosselilla med sin pappa å fam... Sen styr jag bilen tillbaka till campingen ... Hämtar syrran och Sanna som ska in en vända till innan hemfärd.... Jag har tvärbestämt att inte följa med in..... Inte en dag till i helvetet...... Men samtidigt vill jag ha smink, pyjamas, väska, regnställ, ljusstakar , handdukar, blommor, fundygryta, knivar, shorts, linne , toppar , chinos , kjol ,  plastblommor, krukor, lakan, tavelramar, kaffemuggar, bunkar,,,,,  jodåsåatte........ Eller så sitter jag och solar ett par timmar i morgon fm istället..... 

Stugan är iaf mysig...vi har det jättemysigt här.... Ätit BK, druckit vin,,,spelat skipoo , krängt godis,,,skrattat och sett film..... 







   Angry face.... 
  Happy face ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar