torsdag 4 juni 2015

Avslutningsmiddag ,gravid? och godricka

Idag var det avslutningsmiddag för åk 9... Tänk att det var 1 år sedan jag hade kökstjänst med Rolle... En fantastisk kväll där vi blev höjda till skyarna, på sociala medier till elever  ,... Idag körde vi catering från hotell Öresund ... Inte alls lika bra, men ok... De hade flertal missar med maten såsom missad sås, mjölkprotein mm... Men själva maten var helt ok ❤️
Och så fina alla var..... Klädda i kavajer, kostymer, fina klänningar mm.... Riktigt stiligt!! 
Först mingel på gården ... Sen 3 rätters .. Räk cannape till förrätt , rostbiff m pot gratäng till huvudrätt och pannacotta till dessert... Magiskt 


Det bilen sånger oxå... Mentorn Dössa och rektorn sjöng... Betyg delades ut... Det var en härlig kväll ... Såklart skulle gänget vidare sen... Man minns ju själv när man sluta 9an hehehe..... 

Jag satt med ett härligt gäng av kolegor ... Jag måste ha världens bästa kolegor .. Skratta så tårarna rann ... Skolsköterskan gick Bananas ... 



Fick en fråga idag av en startelvaanställd ... Han fråga om hag var gravid ... Skjortan spände över magen....enl honom ... Han lever inte länge till ... Nog den värsta fråga en kvinna kan få... Jag vet jag gått upp i vikt,,, men denna fråga tog priset ... Mår dåligt, dålig självkänsla och nu vet jag att jag kommer tröstäta i flera veckor ... 
Och jag börja med att hinka i mig lite vin och grogg ikväll... Bara för att liksom ... 
Hitta även en färdigblandad grogg på systemet... 

Riktigt god ❤️❤️ och naaaaaj inte gravid ... De är över på det planet !!! Utan tvekan 😀 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar