tisdag 23 juni 2015

Nu är det vårt ❤️ och en jefra massa grejer

Igår , 22 juni, kl 9:30, skrev vi våra signaturer på husköpet... Lycka är bara förnamnet ❤️ Känns fantastiskt..... Trots vi bott här sen i torsdags så var det ändå den "stora dagen igår" ...
Vi kunde inte åka hem och packa upp alla våra saker, då här var 5 argentinare alt spanjorer och städa huset.. Så vi fördrev tiden med lite div småbesök här och var .. :) 
Men på kvällen gjorde vi ett ryck.... Vi är defentivit inte klara, men kommit en bit på vägen iaf...




Poolbygget är i full gång.... Skulle varit klar till midsommar, men säg den hantverkaren som håller tider... Jaja,,, den blir klar till helgen iaf,,, eller hoppas vi... Hehe... Min mobil och padda pratar inte med varandra,,, så har inte så många bilder att lägga ut just nu.... Har precis fått igång wi-fi här, och jag orkar inte blogga från mobilen .... 


Trädgården ser allt annat än fin ut för tillfället....men blir bättre inom kort, och typ klar nästa sommar.... Plattor ska läggas runt poolen,, det jobbet ska komnas igång med 5-6 juli... Kommer bli "sviiiinebrääää" 



Idag kom även våra möbler från trademax .... Utebord med stolar... Soffgrupp och ett parasoll.... Grill är inhandlad med icke uppackad... Kanske i morgon? 



Syster , Tommy och Emma kom och hälsa på idag... De hjälpte mig/oss, att packa upp allt som kommit.. 1000 tack ❤️ 
Fick en supercool jordgubbsplanta som present.. Blev asglad 

En hängande planta ,,, coolt..... 

Nu ligger jag på soffan och vet inte om röven sitter fram eller bak... Jag är sååååå trött.... Trött i kroppen,,, packat upp och fixat hela dagen,,, och är inte klar,,, hur fasen fick jag/vi plats med allt i en lägenhet ??? De är nog de största mysteriet just nu.... Jag får inte plats med allt här.....hehehehe 

Lådorna tar aldrig slut.... :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar