söndag 5 februari 2017

Vågen visa minus

I fredags var det vägningsdag.. vågen visa minus , minus 1 kg.. Jag är nöjd . Det kunde varit mer,,,men de kunde oxå varit mindre... Så 1 kg är super! Veckan i sig har varit bra med tanke på alla frestelser man motstått. Ska bara bli lite bättre på att få ett jämnare pointsflöde varje dag ( ska ju äta 30/dag) 😀 men lördagar toppar alltid stapeln , så den får utjämna veckan.. 

Måste även bli bättre på motionen..Har kopplat hälso-appen till vv så stegen kommer med. Tanken var promenix 3ggr/v efter jobb,,, blev bara 2. Meeeen,,, bättre än inga alls . 
Lurre mår bättre efter sitt rejäla virus,,,, feber i 1 vecka,,,, ont i halsen och förkyld... de misstänkte körtelfeber...dock var de förtidigt att säga.. Och som en skänk från ovan el nått, så dog jag i fredagskväll i soffan med Lucas virus ,,, ont i kroppen, feber, ont i halsen... Jo man tackar... låg i soffan hela dagen igår efter jag lämnat Lurre i häljarp för en dag med kusinerna och kuligheter.. de hade bokat klättring i lödde, paddel, pingis och restaurang på kvällen. Lurre var med och titta på,,han fick inte utöva sporter för mig när han varit så dålig... funka bra ändå. Kul att komma utanför dörrarna ett slag. Han blev hemlevererad till mellon.. 

Då frossa vi chips å gotter,,, e de lördag så e det! Idag är jag bakfull på socker,,,, skit i det, YOLO 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar