måndag 6 februari 2017

Förkylning och besviken middag

Då drabbades således jag också av denna förkylning ... Snoken är som en öppen kran och jag känner mig som Rudolf med röda mulen 
Jaja,,, finns värre saker här i livet.... detta går över... vila vila och vätska så blir de bättre om ett par dagar.. 

Konstigt nog är det inget fel på aptiten... Hungrig titt som tätt... sugen på glass 24/7... Har ändå ätit inom budget idag och inte tröstätit.. varit nära dock....
Blev dock grymt besviken på vår kvällsmat... Fynda risotto på maxi förra veckan,, 2kr/pkt .. Woow.. Bara tillsätta kyckling, vatten och lite parmesan ... kan ju inte vara fel.... Kyckling är ju superbra mat inom vv... Tappa nästan hakan när jag la in det i appen,,,,, 19 points för EN portion.....???? Va händer?? Jag la in de 2 ggr för att dubbelkolla,,,jag scanna,,,,,men nä,,,, det var 19 points.. blev skitsur och åt inte ens en portion... inte värt det! Smaka inte så mycket heller med min förkylning ... Man lär sig mer och mer för var dag.... detta får bli min lördagsmat helt enkelt 
I morgon blir det "smal-soppa" till lunch.. längtar redan... krossad tomat, buljong, morot, palsternacka och lök samt massa kryddor... mums ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar