måndag 15 februari 2016

Från Fort Nox till Glasburen

På jobbet händer de grejer ... Ny VD anländer i slutet av mars/början av april .. Tills dess har ett mission påbörjats med ommöblering och mer strukturer inletts .. Jag har fått rollen som skolassistent/Syv 
Har separerat från intendent och fått nytt arbetsrum .. Flyttat från Fort Nox till Glasburen , hehehe... Så kul med alla våra interna namn.. 

Där delar jag rum med admin.. Ny arbetsbeskrivning har jag  fått.. Känns skönt. 

I fredags var jag och chefen på plats redan 06:30 för att fixa till det vaktmästaren inte hunnit med .. Nu e de bara finliret kvar .. 

Idag är det bara Syv-saker som gäller.. Riktigt roligt!!!! Sista dagen för alla 9or att välja gymnasie ,, inatt kl 00:00 stängs fönstret.. Faktiskt är det en del som har svårt att bestämma sig.. Jag förstår dom.. Hjälper dom så gott de går :) Hur lätt är de egentligen, att som 15 åring veta vad man vill bli?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar