tisdag 2 februari 2016

En skitdags tisdag....

Morgonen börja bra... Upp i tid, tom Lurre var klar i tid...satt och småpratade på väg till jobb som vanligt... Sen nån gång under fm/morgonen , mellan 9-10 så hände något... Minns inte vad...blev låg bara ... 
Kl 10 var det dax att bege mig till polisen på förhör igen ang soft airgun historien... Jag satt där i 1h och 40 min och prata,,allt i detalj...redogjorde allt igen.... och om vad som kommer hända mm...Prata om hur otäck vår värld är.... Fruktansvärt! 

Väl hemma kände jag att denna dagen blir fantome inte bättre... Hängig,låg ,inte alls på humör...Känner mig som den tråkigaste i världen idag.... Har ett eeeeeeeeenormt godissug,kaksug,"äta vad jag vill sug"
Lurre var hungrig då skolmaten var usel idag (fisk) Han fixa till några Krabelurer 
De blev riktigt bra idag! Han e grym! 
Själv fick jag fixa till ett mellis åt mig själv med..sympati åt... 
Lite nyttigare val,,,men inte lika gott just då hehehe .... 

Mitt hår är så slitet så de finns inte... Jävla svinto är det!!! Har inte klippt mig sen maj 2015.... Kostar för mycket och pengarna försvinner till annat.... Idag blev jag förbannad på tanken .... Så tog en hederlig Ikea sax,,,in på toa,,,tog tofsen och klippte ca 5-6 cm,,,rakt av! Och nån cm på klena luggen 

Ändå ingen som ser någon skillnad ...varför slänga ut 5-600 när man kan lösa de själv, gratis? 

Nu ligger jag nerbäddad,,ff urtråkig och låg... Lurre sover ( tror jag/hoppas jag) Fredrik sitter uppe och tittar på fotboll.. 
Tänkte läsa lite i min nya bok .. Verkar bra. Gillar hennes bäcker om Sandhamn 

Måtte morgondagen bli rolig! 

By the way- Min padda har även pajjat...går inte att surfa mer på den...inte förvånad de hände idag... - Dagen då inget funka som de ska.... Men alla dagar kan inte vara solskensdagar! 

Och nu hör jag hur lurre tassar där uppe... Säkert rädd/orolig för stormen... Får väll se om han hämtar upp mig.... 

Go natt- over and out 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar