torsdag 4 februari 2016

Förbannad, träning och tränardebut



Jag är så jäääääääävla förbannad....... Torsdag och = Viktväktarna........ +-0 idag på vågen 
Ville slå sönder något efter vägningen,,,,,, få ut min ilska ..... Som jag sagt tidigare,,, allt under 0,4 räknas inte...och då ett + - 0 ,,,,,suck,,,,,, Det är som ett plus för mig..... Jag blir så besviken på mig själv och allt annat.. Jag har ju skött mig, följt checklistan,,,,va faaaaan e problemet...??? Jo de kan vara många faktorer,,,,, sömnbrist, stress, irritation, oroligheter osv.... Veckan har ju inte precis börjat så bra....och har allt annat gått åt helvete, varför skulle de gått bra ikväll...??? Mitt delmål tills jag fyller år kan jag se mig om i stjärnorna..... Helt jävla omöjligt.!!!! Gaaaaaaaaagh %#$£%#>*%#$£ 

Igår var de träning för Lurreman... Undertiteln han träna hälsa jag på världens bästa Sanna ... Hann dock tillbaka till Häljarp innan träningen var slut,,, händer inte alltför ofta. Såg de sista 10 min på håll.... Kallt som satan var det

Min käre man var iväg på sitt håll.... Han gjorde tränardebut för sitt Össjö IS ( A-laget) ...Inte huvudtränare ännu,,,men hjälptränare... Dröjer nog inte lång tid innan han väl är helt inbiten,,,spelande tränare osv.... Han älskade det..Kom hem helt lyrisk...de lös verkligen i ögonen på honom... Magiskt... Glad för hans skull...
Tränarjackan hänger numera framme alltid.... Träning samma dagar som Lurre,,,så passar perfekt... Huvudtränaren var halvt skadad igår, så Fredrik fick ändå ha dom ganska mycket... 17 st pojkar, mellan 15-30 år som han körde slut på... Alla hade haft jätteroligt, och de sa de var den bästa träningen på länge... När de blir lite mer vår i luften, ska jag och Lurre åka och se sista timmen,,de hinner vi... 

Ååååh denna stormen...... Så jävla tråkigt när de stormar.... Denna gången pajade stormfan hela jävla väggen på trädäcket...
Såååå tröttsamt..... Får ligga så tills polackerna kan komma till våren och fixa det..... Onödigt jobb, onödiga pengar..... Suck,,,,varför är det alltid något..... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar