onsdag 10 februari 2016

Åldersnoja för första gången ...

Om 1v blir jag 40!!!!!!!! Och för första gången ever är jag desperat...har fått åldersnoja delux! 
I tonåren längta man till 18 och 20....vid 20 såg man fram till 25...30 och 35 var absolut inga problem..... Men 40..,!!!!! O M G ... Känns jättegammalt .. Jag har panik! Vill inte! 
Rynkig, överviktig och ingen kondition.. Snart hänger väl brösten ner till knäna som spenor,,och fiffi får man väll snart spänna upp i ett sele.! Usch! Vill inte bli äldre,,,men i det här fallet finns inte så mycket jag kan göra... Bara att gilla läget! 

2 kommentarer:

  1. Du behöver inte ha åldersnojja systeryster <3<3<3 Vi är ju som ett finare vin, ju äldre desto bättre. PoK

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag känner igen mig i din ångest trots att jag "bara" blir 39 i år ;) lägger min tillit till din syster att man inte behöver ha noja ;-) det inger hopp :)

    SvaraRadera