tisdag 11 april 2017

Frukost , saknad energi och träning ikväll

Sover som en kratta nuförtiden,,,,gjort det en längre tid.. somnar runt 23,, vaknar alltid runt 03:00 och sen är de kört..ljud, oljud, katter och tankar håller mig vaken.. Skönt med påsklov för Lurres del.. ger mig 1h extra i sängen,,,eller att chilla i soffan om morgonen.. För fast jag inte sover,,,älskar jag att ta de lugnt om morgonen... Precis intagit frulle.. Naturell yoghurt med lite Minikeso och en kopp kaffe ( eller 4 koppar tot heheh) dax att svida om inför en jobbdag.. 

Har faktiskt beställt hem en ny omgång tabletter igen. Har gjort ett uppehåll av dessa på 2 v för att känna efter om de gjorde någon skillnad.. Faktiskt gör de det... Inte på vikten, men humör och piggheten är mycket bättre med tabletterna .. Ska egentligen inte äta kosttillskott,,

Ikväll ska jag träna igen....ett cirkelpass,,, haft uppehåll nu i 12 dagar pga antibiotika ,,,, Om jag orkar och känner för det,,, blir de även träning ons och Tors morgon,,eller en av de iaf... Vi får se vad min ork och känsla säger,,,, ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar