tisdag 17 maj 2016

Bloggpaus

Hepp!! Haft en lång bloggpaus ... Engelskan tar mer tid för mig än jag trott..   har planerat att jag lägger mer studietid när inte Lurre är här.. Och vise versa.... Tiden flyger verkligen iväg... Nu förstår jag begreppet : intensivkurs hehehe.... Idag har jag haft nationellt prov.... As svårt.... Satte 1 uppgift av 3... Så gick nog inget vidare.... Skitsamma,,, gjorde mitt bästa och de är de som räknas

Nu såg jag precis att de var ända sen 7 april jag blogga sist.. ... Crazy,,, känns som förra veckan eller nått.... 
Vad har då skett på 1 1/2 månad månne...Jo, vi har fått ytterligare en tonåring i huset.. Lurre burre fyllde 9april 

   Lite har blivit stor.. Från en bebis, till en 167cm kille med målbrott och acne... Och! moppemustach... Vad hände där liksom... 

Sen har de pluggats, skrivits prov,,, pluggats lite till 

Vi har haft spelkvällar,,, 

poolen är igångsatt, och premiärdoppet blev 7 maj.....tsm med bästa Sanna.. 


Vi hade lov v 18 och fick en magisk vecka med vackert väder....

 Häcken klipptes , kantsten lades runt poolen , vi har solat och badat,,,  vi har grillat i massor... Jag har hoppat av vv igen då de sprang iväg i pengar samt inte tillräckligt mycket peppande......
Vad har mer hänt..... Torres njuter... Han e kung/badvakt/ubåt på en och samma gång.....

Blommor är planterade på ballen .... Bandyklubba införskaffat till Lurreman...



På Valborg var vi hemma med alla kids... Vi spelade först lite fotbollsgolf på Åsbovallen, med egen påhittad bana... Magiskt.. Supermysigt... Sen hade vi eget majbål i trädgården i vårt betongrör... ❤️ 


Vi har haft mysiga kvällar med syskon, grannar, vänner och såklart våra barn.... Allt e så rörigt i skallen nu så bilderna kommer inte i kronologisk ordning hehehehe.... 


Vi har orienterat.... 




Älskar vår natur .... 







Vi har bakat......

I morgon kommer byggarna ( polackerna) och ska börja fixa till uteplatsen runt poolen.... Allt grönt ska bort, trätrall ska läggas... No more ogräs !!! Ska bli skönt❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar