fredag 18 april 2014

Nyklippt, Greta gris & minigolf

Igår gick jag till spanska frisören.. Olalaah hette stället... Var där någon dag innan och checka läget. Fick då ett pris på 32€ för klippning och färgning.. Samt 8€ för vaxning i huet..
Jag ville ha ljusare hår nu på vår /sommaren.. De kunde inte färga mitt hår ljusare förutom att bleka de först... Hmm.. Så vi valde slingor istället.. Samt färg först... Jag blev jättenöjd! Var där totalt i 4h.. Då hade jag hunnit med allt.. Bara de att priset kolla jag aldrig upp, innan jag bestämde slingor.. Hela notan sluta på 100€..så tja, de är säkert samma pris som hemma, och inte halva med som jag tänkt mig.. Men skitsamma. Jag blev supernöjd!!

På em drog vi in till Torre och spela lite minigolf. Jag tänkte jag skulle vinna. De var min plan.. Så blev inte fallet.. Kom sist i vanlig ordning. Men kul var det..

Idag var sista soldagen.... På ett tag iallafall! Gick al in! Alltså ingen faktor (farligt, jag vet, men tänkte mig inte för...)  La på en stör ej skylt, och fick som jag ville...  Sola ostört, med en bok och musik i lurarna. Underbart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar