måndag 2 maj 2011

Så, då var Vårruset över för denna gång....

Såja. Då var vårruset över för denna gång... Skittid enligt mitt tycke, men ändå okej. Mycket blandade känslor nu..... Hade ställt in mig på 27.... Men det blev 29.30... Så jag tjurar lite faktiskt. En dålig förlorare kommer fram i mig.... Inte så vanligt, då jag inte brukar vara en tävlingsmänniska... Men men, man slutar inte överraska.... Jag är kass på att ta kritik med, gräver ner mig ordentligt! Får öva på detta!! Jag gillade inte starten på vårruset. Alla starta samtidigt, borde jag förutspått detta? Ja, kanske. Då hade det varit lättare att tackla min sk förlust... Kände för att tackla sönder och samman alla idag i starten. Gud vad trångt. Nä, de som bestämt sig för att gå, borde startat sist, och lämnat plats till oss som ville springa, hade känts enklare... Så, nu har jag ventilerat lite, och det känns lite bättre :) snart dax att nanna.

OverAnd out,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar