måndag 2 maj 2011

Ibland undrar man vart dom får allt ifrån...

Igår var jag & Lucas och hälsade på pappa i Rydebäck. När vi åkte därifrån, kände jag mig inte riktigt 100 och ville ha panodil. Var då tvungen att in på Hemköp och handla ett pkt. Lucas pratade plötsligt i gåtor, och jag undrade vad han pratade om, det viste inte han heller, men han har väl snappat upp ett & annat ord från oss vuxna i sina dar. Jag tyckte dte var lite gulligt och skrattar fortfarande än åt det.. Ungefär såhär lät det :

Jag : Åh, känner mig inte riktigt kry, ont i hela kroppen, åååh har INTE tid att bli sjuk nu. Jag måste in och ha panodil...

Lucas : Ååååh du är alltid omöjlig mamma

Jag : Va? Omöjlig, jag? Nä, vad menar du nu ?

Lucas : Det är alltid såååå komplicerat när du ska handla, för du ska alltid handla....

Jag : Va?? Jag ska ha ett pkt panodil, och dom är i kassan, så så komplicerat är det inte.

Lucas : Aha, vad bra

Jag : Vad snackar du om egentligen?

Lucas : Äh, vet inte......


Hahahahaha, hmmm, ja ibland undrar man hur dom tänker egentligen :)) Men roligt är det iaf....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar