tisdag 15 mars 2016

Veggodag, plugg och full rulle på jobbet..

Älskar mitt jobb....Dagarna bara försvinner....tiden rusar och de e ju ett gott tecken... Mycket ska fixas innan fredag.. Har några praoplatsen kvar att tampas med,,,pusha eleverna, prata betyg, förbereda föräldramöten mm. Nytt närvaro/frånvarosystem är äntligen på gång... L2 bjöd in mig på smygpremiär ikväll... Kommer bli bra!! 
Gjorde mitt första uppdrag på engelskan idag... Att skriva en berättelse om sig själv, skatta sig själv och varför man gick kursen.. Kul. Kändes rätt basic.. Alla får betyg E på den. 
I morgon el Tors går jag på modul 2. Blir lite jobb i böckerna.. Sen måste man läsa en engelsk novell under tiden.. Fick låna en bok av bästa E. 


Idag har jag lekt vegetarian hehehe,,, inte meningen, men bara blev så.... Medans Fredde och Lurre gotta sig med pasta och köttbullar,, gotta jag mig med halloumi , blomkålsris, svamp och vitkål... Kände mig som en vegetarian ,,, sakna faktiskt inte köttet... Blir fler sånnahär dagar för min del ❤️ 

Hacka de smått,,,koka det i 3 min med lite buljong.. Mmmmmm... Toppa sen med liiiite lite permensan 
Blev as mätt,,,,men inte äckelmätt. 

Planen i morse var att gå upp kl 5 för att promenixa... Men Bäck mörkt ute då,,,inga gatulampor , och jag är rädd för min egen skugga.... Men 5:30 var de iaf lite ljust..så nu är förhoppningen att gå upp 5:15 för att traska en 30 min runda... Borde funka i planeringen.. Hemma lite i 6,, lite kaffe och en dusch innan jag väcker pågarna ... Bilen mot La går 07:00 numera. Hepp!!!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar