torsdag 27 augusti 2015

Sprängdfylld,,,,solnedgång, ont i njuren och lite hemlängtan

Igår åt vi på restaurangen nere på stranden.. Där e man tvungen att boka bord.

 Nu snackar vi inte 3 rätters..... Utan 103 rätters mat..... Shit vad mycket mat...... Lite av varje enl grekisk tradition , och många rätter.... Jag såg höggravid ut när vi gick där ifrån.... Supersvullen.... Allt var jättegott, utom friterade bläckfiskringar ( öööh) 


Det var en magisk solnedgång också....... Tyvärr går den så fort så man fick njuta snabbt.... :) 

Efter maten stack jag och Fredrik över på baren mittemot hotellet. Han ville se United. Kvällen innan satt vi där och kolla MFF matchen. Jag är inte superintresserad , men tycker det är helt okej, och självklart hänger jag på och håller sällskap. Mysigt att göra saker tillsammans . 

Jag har fått så j ä v l a ont i min njure igen bara.... De maler, moler av smärta ..... Käkar panodil var 3e timme..... Jag blir såklart stressad och tänker katastroftankar.... Har hemlängtan när jag har såhär ont... Vill ha svensk sjukvård.... Hela min högra sida är kaputt.... Njure, hand, vad och nacke.... Känner mig supergnällig... Tankar om de är njure, njurbäcksinflamation, urinvägsinfektion,,, vet dom vad de är här? Pallar jag flyga hem? Är de livsfarlig ? Kommer jag dö? Är de kanske bara en vanlig inflammation i nån muskel? Har jag sträckt mig nör jag åkte i vågorna ? Vad är de som händer med mig? Jag är rädd,,,men innerst inne stressar jag upp mig förmycktet..... Sista heldagen här... I morgon flyger vi hem... På kvällen ..21:30 lyfter vi. Lämnar hotellet 18:45. Så kan lapa sol även sista dagen ❤️ 

Idag ska vi hyra en strandloppa,,, köra runt på ön. Ska bli kul... Hoppas de inte kör som idioter..(och att min njure pallar med dagen.... ) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar