lördag 27 juni 2015

Kalles kaviar cup

I onsdags åkte lurre och de andra i laget upp till Hunnebostrand för cup i dagarna 4.. 

Själv anslöt jag upp först i torsdags em... Så missade 2 matcher.. De förlora sin första på onsdagen.. Vann bägge på torsdagen ( oops ... Tror jag... ) Förlora första igår men vann den andra .. Så blev 3a i gruppen!! Asbra! 

Idag lördag är det vinna el försvinna matcher som gäller.. Första matchen är 10:20. Jag missar den då jag strax ska köra hemåt . Syrran har partaj ikväll och jag ska hjälpa henne med de lilla jag kan.. De tar typ 3 1/2 h att köra hem och jag måste vara hemma senast 13:00. 



Igår kunde killarna välja med att gå på disco el stanna kvar i sovsalen på skolan. Lurreman valde att stanna hemma och se film med de andra som stanna kvar .. De gick på Coop först och handla gotter för att sen se Johnny English . 

Så härligt att se deras glädje när de är tillsammans . De är ett tight lag och har alltid kul tillsammans. 
De bor på en skola i en sal tillsammans med tränarna . Hur mysigt som helst. 

Själv bor jag på en camping i en stuga med nästan alla föräldrar . Vi har också hur mysigt som helt. Det är också glädje och gemenskap.
Och här är så fint och vackert så man håller på att omkomna... Vilket andningshål ... Helt stressfritt... Jag älskar det! 



Vi har grillat, ätit ostbricka, drukit gott och bara varit.. Skrattat mycket... De har varit super!!! 


Nu blir det sommaruppehåll för fotbollen till aug.. Jag hoppas och håller tummarna att de går bra för grabbarna idag!!! Så grymma de är ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar