måndag 8 september 2014

Blir helt matt..

Ligger och slöar i soffan fortfarande ... Kikar på sociala medier i mellanåt.. Läste ett inlägg från mamma i Lurres parallellas ... Ja, man kan inget annat än sucka ... 


1. Whyyyyy???
2. Varför har jag inte ens läst skolans blogg ännu samt veckoplaneringen själv?
3.Har min son fått boken? Eller har han fått papper ?? Vet han han har flera sidor att plugga ... Såklart sover han nu och jag kan inte kolla föräns i morgon bitti ,,, men det är inte det som är skrämmande..... Det är att SKOLAN inte har böcker/material till alla...????? Vad händer??? Katastrof !! 
Jag scrolla ner bland kommentarerna , och boken kostade "endast 400kr" jo men tjeeeeeeena ..... Vem fan har råd med detta ? Är det sant att vi , föräldrar, ska bekosta böcker en skola inte kan bidra med??? Nooooo
Måtte detta läsåret gå undan så han kan få byta till en betydligt bättre skola!!!!!! 
4. Jag är irriterad och blir helt matt!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar