fredag 13 juni 2014

Måste prova ett nytt recept

Fick ett hett tipps på fotbollen av Lotta... En kaka som hon bakat idag, som skulle ätas i morgon.. Typ som en kladdkaka, men ändå inte.. I den var där"oreo kex" ch ovanpå om jag fatta det rätt....  ( jammi jammi!!) mm. Ovanpå, en tryffel med både mörk och vit choklad...Kolasås osv..
 Och kakan hette : Better than sex cake.
Har försökt googla den nu, men just det receptet dyker inte upp... Så ska få det av henne under helgen... Låter som en kaka för Linda helt enkelt!

Öööh, ska in på vv på lördag också och väga mig... Visar nu inte vågen + - 0 eller ynka minus, kommer jag bli total förstörd!!! Så mycket motion jag utövat dessa 2v,var flera år sedan jag gjorde... Nu jävlar i havet! Nu måste det hända något! Hade/har 1 kg till midsommar.. Det visar sig på lördag om vv överhuvudtaget finns kvar å midsommar eller inte...
"Ja, jag kanske inte ska baka så
Dags att sova lite nu kanske
 mycket, jag kanske borde skita i bröd, pasta mm mm. Like hell Nooooo! Jag bakar mycket , absolut, men äter faktiskt sällan av det, mitt i veckan. Givetvis unnar jag mig på lördagar. Utan bröd & pasta skulle livet inte fungera.. Thats it..
Skit i det, idag är en annan dag,i morgon en helt annan ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar