måndag 3 juni 2013

Helg med fullt ös...

Oj, vilken helg.. Fredagen flög iväg med massa måsten och avslutades med att skruva fast/förankra paviljongen så den inte far in till grannen när det blåser storm (som de gör ofta, i hate it!) Men nu jeflar sitter den. Och vi kunde sitta ute och äta lite grillat.
 

Lördagen började med match för Lucas. Mot Bois inne i Landskrona. Tyvärr förlorade dom med 5-3.. Jag hann inte heller åka inom och väga mig på vv tyvärr... Hoppas på nästa lördag. Känner jag måste. Enl vågen hemma hade jag gått upp 0.9 kg.. Oooh, blir galen.. Men det blir väl kanske så i början när man står på egna ben.
 
 

På em var de till att förbereda för Lucas poolparty. Han bjöd hela klassen. Vi var 21 barn & 4 vuxna. Vädergudarna var INTE med oss precis. Dagen som började med blå himmel & strålande sol tvärvände till grå himmel, ösregn & muller. Jag var tosig, förbannad & sur.. Men inget att göra åt. Bara köra på. De sluta mullra & regna iaf till alla kom, men den gråa himlen var kvar. Men barn skiter i vilket. Bara de får bada.. Och bada gjorde dom.. I 3h... Tror dom somna gott sen allihopa.
Fullt ös..
Blev även lite vollyboll
 
Och även lite Limbo... Shit, barn är grymma. Helt imponerande!
 
Kvällen avslutades med lite vin & snacks på uteplatsen med svägerskan & Krille. Underbart!
 
Lugnet efter stormen..:))
 Söndagen blev till att röja upp för att senare bege sig till svärmor på kalas. Hon bjöd på varmrökt lax från Stefan Pålsson med nypotatis och go sallad.OMG, världsklass!!! Och prinsesstårta till efterrätt. Men jag var så mätt efter maten, så jag orkade knappt någon tårta.. Bra på ett sätt, med tanke på vikten... Och samtidigt som vi var där, passade jag på att dra på mig mega förkylningen Arne.. Ja, varför inte... Vaknade idag med feber.. Jaja, har 2 dagar att kurera mig på, för på onsdag vankas de studentfirande ;) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar