fredag 2 september 2011

Kvällen är räddad...

Dagen som börja sisådär, avslutades underbart ( eller kvällen är ju inte slut, men det kan ju inte bli bättre ändå såhär)
När man kommer hem en fredag em/kväll, börjar fredagsmyset på riktigt. När det börjas vankas middag, vill jag gärna ta ett glas vin, och bara njuta... Nu, 3 fredagar på raken, har jag helt missat åka på systemet på lunchen...och kommit på allt försent. Fått åka på lördagen och missat lite av fredagsmyset...  Idag blev det Ramlösa till maten. Inte fel det heller, jag älskar mineralvatten.  Men det fattas liksom något... När jag var ute med hundarna efter maten, stötte jag på en underbar människa, Maria. Hon hade läst på fejjan om mitt misstag, tog med hem min favvo dricka från hennes affär, och bara gav mig en flaska. Jag blev helt mållös...  Jätte glad! Vilka vänner man har runt omkring sig. Tack än en gång fina Maria! Kvällen är nu räddad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar