lördag 23 juli 2011

Tjejmys

Igår kväll var jag inne i stan hos min arbetskamrat Irma på lite tjejsnack. Vi var 3st + henne goa coola hund fanny ( det är ju en tik, så självklart skulle hon vara med) vi åt en härlig ostbricka, drack lite vin, och babblade på. Jättetrevligt och enkelt.
På dagen var det full rullle hela tiden. Sov som vanligt till 9, upp & kolla sommarlovsmorgon med Lucas som jag blivit lite fast i ;) gillar flyg 29 saknas... ;)
Sen bar det in till stan på massa småärende och kl 15 befann jag mig på Kvd för att ge fd chefen present då han slutar om 1v.. Käka en go tårtbit, tog lite kaffe och snacka lite med arbetskolegorna. Sen var det skönt att åka igen när de fortsatte jobba :)
Åkte och handla ännu mer, sen hem och käkade med familjen innan jag begav mig till staden.
Idag är det lör, och får se vad denna dagen har att bjuda på ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar