torsdag 17 mars 2011

Träningschema var det här ja....

Såja. Satt och pysslade ihop ett schema innan då jag ville se hur det kunde se ut under 1 v... Det blev rätt så mycket ändå.. För att vara Linda iaf...
Igår hade jag så ont i hela kroppen av träningsvärk så jag viste fasen inte vart jag skulle ta vägen...Och trött var jag... Michael drog ett utlägg om att jag tränar helt förmycket och låter inte kroppen vila som den ska göra... Jag ville stänga öronen och inte lysna, men jag vet samtidigt att han har rätt, och jag lyssnade..Lite tog jag åt mig iaf... Han sa jag skulle ha 2! vilodagar i veckan.. Paniken satte igång i kroppen, whaaaaat....vadå 2! vilodagar.. Nä nä, blir inget med det... Eller jo kanske.. Sön har jag satt som " aktiv vila" iaf, men blir det fint väder eller iaf uppehåll, kommer jag gå en långrunda i "normaltakt" sen kanske jag skippar att springa på fre morgon med.. k a n s k e....
Idag läste jag om ngt proteinpulver man kunde dricka mellan måltiderna för att få snabbare resultat av träningen. Läs mer om det Här Jag tog upp det med Micke, som sa nej direkt... Inte för att vara elak på något sätt, men det var inget för "tjejer" sa han, det kan ge motsatt effekt...och då mena han att jag kunde bli "större" på vissa område... Vilket jag dock INTE vill.... Så nej, det blir inget med det heller..... Ja ja, "vad är en bal på slottet"...... Äh, jag kör på som vanligt och är den jag är helt enkelt... Blir nog fina fisken av detta med..

Lindas tränings schema......

Dock kan det hända jag " bollar" lite med mina dagar.. Allt är tillåtet i min värld :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar